chrome firefox opera safari iexplorer

На обладнання для біометричних паспортів потрібні 116 млн грн

10 січня 2013 о 12:58

Державна прикордонна служба вважає, що для закупівлі обладнання для перевірки біометричних паспортів необхідні 116,062 млн. гривень.

Про це заявив перший заступник голови Держприкордонслужби Павло Шишолін, повідомляє ТСН. 

Процедури закупівлі обладнання заплановані на 1 квартал 2013 року. Виконувати заходи щодо облаштованості кордону зчитувальними пристроями планується в 2 етапи: 1-й — в 2013 році, а 2-й — в 2014 році.

Як повідомляється, у рамках першого етапу на вдосконалення спеціального програмного забезпечення необхідно близько 480 тис. гривень, а на вдосконалення технічної складової — близько 68,74 млн гривень. У рамках 2-го етапу на вдосконалення технічної складової необхідно 46,84 млн гривень.

За словами Шишоліна, на заходи, пов'язані із закупівлею обладнання для перевірки паспортів у державному бюджеті поточного року передбачено 13,5 млн гривень.

Також в 2013 році планується залучення міжнародної технічної допомоги в обсязі 5 млн євро. Крім того, у зв'язку із прийняттям закону «Про єдиний державний демографічний реєстр» Держприкордонслужба планує провести аудит і переробку відомчої нормативної бази.

Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомляли, що біометричні паспорти почнуть видавати не раніше квітня.

Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути