З початку експлуатації і до 23 грудня в Україні зафіксовано 99 випадків несправності електропотягів HRCS2 Hyundai.
Про це ZAXID.NET повідомили у відповідь на інформаційний запит.
«В основному, це дрібні несправності, які стосуються сушки для рук, сенсорних вимикачів внутрішньо вагонних дверей, системи трансляції відеоінформації в салонах потягів, однак останнім часом трапляються і серйозні несправності системи живлення, які зумовлені різким зниженням температури», — йдеться у інформаційному запиті.
Наразі над технічним обслуговуванням потягів в цілодобовому режимі працює посилена команда корейських фахівців.
Додамо, що перший потяг Hyundai відправився з Києва до Львова 25 травня.
Компанія Hyundai вибачилася за створені українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами власного виробництва. Згодом корпорація Hyundai пообіцяла полагодити потяги за 2-3 тижні.
Нагадаємо, у жовтні електропотяг Hyundai, який прямував з Києва до Харкова, дві години простояв посеред поля. «Наш Hyindai зламався і простояв дві години в чистому полі. Систему опалення відключили, гарячого чаю не було», – інформували пасажири.
Додамо, що це вже не вперше потяги Hyundai стають причиною зриву руху на залізниці. Так, 13 жовтня потяг Hyundai №161 Харків-Київ прибув до столиці із запізненням на три години. Наприкінці червня швидкісний потяг Hyundai №170 Львів-Київ, який мав прибути до столиці об 11:55, запізнився на 2 години. Окрім цього, потяг Hyundai Харків-Київ з технічних причин зупинився недалеко від Полтави. А 11 червня потяг, який віз вболівальників з Києва у Донецьк на матч Англія-Франція, через 23 хвилини після відправлення змушений був зупинитися. Як тоді повідомили пасажирам співробітники транспортної міліції, рух було припинено через технічну несправність потягу. 10 червня ще один потяг Hyundai запізнився з прибуттям до Львова на годину через поломку пантографа.
5 вересня швидкісний потяг Hyundai №170 Львів-Київ не вийшов на рейс о 7.00 через помилку працівника вокзалу.