chrome firefox opera safari iexplorer

Тарифи на тепло є несправедливими, — «Укртеплокомуненерго»

24 січня 2013 о 09:02

Тарифи послуги теплопостачання в Україні є несправедливими. Про це заявив президент Асоціації «Укртеплокомуненерго» Арсен Блащук у ефірі «Ера-FM».

«Тарифи на сьогодні є несправедливими. МВФ правильно ставить питання, щоби ці тарифи були економічно обгрунтовані», — сказав Блащук.

Пояснюючи свою заяву, він розповів: "На сьогодні споживачі, які купують газ на свої індивідуальні системи опалення у багатоповерхівках, сплачують удвічі менше, ніж ті громадяни, які користуються централізованим теплопостачанням. Це несправедливо, адже теплокомуненерго є оптовим споживачем. У цілому світі оптові споживачі сплачують за газ дешевше. У нас же все навпаки. Тобто громадяни, які користуються централізованим постачанням, дотують тих, хто має гроші і поставив індивідуальні системи постачання".

За його словами, держава невчасно компенсує «Укртеплокомуненерго» різницю між тарифами та собівартістю послуг.

«У нас на сьогодні рівень відшкодування тарифів — економічно обгрунтовані витрати, які перевіряються Нацкомісією та іншими контролюючими органами — становить 70%. Решту 30% дотує держава, але це відбувається невчасно», — запевнив Блащук.

Джерело: Gazeta.ua
Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути