Його планують затвердити в цьому році, пише «Сегодня». Як повідомляє видання, до 2025 року в столиці побудують ще два нових мости через Дніпро.
Один з них пройде вище Московського мосту, починаючи від Гостомельського шосе, і упреться в Троєщину. Другий, під назвою Південний перехід, — від вул. Заболотного пройде до садових ділянок Осокорків. Частину цього переходу можуть побудувати під землею (тунель), оскільки шкода губити зелену зону Коника і острова Водників.
Однак вирішувати це буде інвестор, адже один метр тунелю коштує близько 1 млн грн. Всього до 2025 року планують спорудити 8 тунелів, перший з яких буде під Ботанічним садом ім. Гришка. Також у Києві з'являться дві нові лінії метро. Одна з них Подільсько-Вигурівська (на Троєщину), а друга (Вишгородсько-Дарницька) — на Виноградар.
До речі, якщо жителі Троєщини вже вивчили назви своїх майбутніх станцій метро, то Виноградарська лінія проляже через наступні станції — «Дарницький вокзал», «Київська Русанівка», «Русанівська набережна», «Дружби Народів», «Либідська», «Червонозоряний проспект», «Караваєві дачі», «Шулявка», «Дорогожичі», «Вул. Олени Теліги», «Вишгородська», «Кільцева дорога».
Як заявив голова КМДА Олександр Попов, побудують цю гілку до 2016 року, швидше не вийде, оскільки тут потрібно ще звести депо, а це 1 млрд грн додатково, які має дати держава. Троєщинське метро обіцяють почати будувати вже у цьому році, і закінчити до 2015 року. Також з'являться і нові станції метро на вже існуючих лініях. Також у новому Генплані закладено відразу кілька нових розв'язок, не враховуючи Поштову площу,
Шулявку, Ленінградську площу.
Багато з них будуть дворівневими. Шукають інвестора для будівництва об'їзної дороги, по якій пустять транзитний транспорт. Вона, найімовірніше, буде платною (30-60 грн з авто). Збираються збільшити і кількість в'їздів у місто. До 2025 року має з'явитися дорога-дублер траси Київ-Чоп, яка пройде через Софіївську Борщагівку. Збираються розвивати в столиці і трамваї. Швидкісні з'являться на Відрадному проспекті, на вул. Привокзальній і Празькій, причому з тунелем під вул. Бориспільською, а ось Харківське шосе залишиться без нього. Як зазначає видання, експерти невпевнені в здійсненні планів. «Я реаліст і бачу, в якому жахливому стані місто.
Так, все це треба робити, але звідки візьмуться гроші? І зараз багато будівництв просто стоїть!», — заявив архітектор Георгій Духовичний. В той же час, влада впевнена, що чималу частину цих проектів можна реалізувати за допомогою інвесторів.