chrome firefox opera safari iexplorer

Рухомий склад київського метрополітену модернізують

12 березня 2013 о 16:14

За кілька днів перші вагони столичного метрополітену, які модернізують за кошти Кіотського протоколу, будуть відправлені на Крюківський вагонобудівний завод. Про це сказав голова КМДА Олександр Попов, повідомили УНН у прес-службі міськадміністрації.

Суть модернізації полягає в заміні застарілого тягового приводу вагона метрополітену, в основі якого лежить принцип релейно-контактної системи управління, на більш сучасний тяговий привід за принципом частотного управління з використанням сучасних технологій. Після оновлення рухомий склад буде екологічнішим (зниження викидів СО2), економним у споживанні електроенергії, його обслуговування і поточний ремонт будуть дешевшими. Крім того, буде поліпшено екстер’єр та інтер’єр рухомого складу.

“Вагони, які ми плануємо модернізувати, надійшли до метрополітену у 80-хроках минулого століття. Але, коли фахівці зробили заміри щодо їхньої придатності для подальшої експлуатації, з’ясувалося, що металеві каркаси можуть прослужити ще кілька десятків років”, — розповів голова КМДА.

Прийняти перші 5 вагонів на Крюківському вагонобудівному заводі готові найближчим часом, а вже за кілька місяців у столицю вони повернуться повністю модернізованими. Загалом програма передбачає оновлення 95 вагонів підземки.

“Це стратегічно важливий проект, адже цього року ми розпочнемо будівництво четвертої лінії метрополітену, тобто через декілька років, запрацюють перші станції, для яких буде потрібен новий рухомий склад. Поки ж оновлені вагони курсуватимуть на Святошинсько-Броварській лінії”, — сказав Олександр Попов.

Розділи: Суспільство

23 грудня

Інші дати
Народився Степан Тимошенко
(1878, с.Шпотівка, Сумська область – 1972) – український вчений у галузі механіки. Автор фундаментальних праць з теорії опору матеріалів, теорії пружності та коливань. Один із організаторів і перших академіків Української академії наук. Основоположник школи прикладної механіки в США.
Розгорнути