Укрзалізниця запропонує своїм пасажирам нові маршрути і рейси з введенням графіка руху пасажирських поїздів на 2013 — 2014 рр., заявив начальник головного пасажирського управління Укрзалізниці Олександр Іванько.
«Кожен рік на залізниці в кінці травня вводять новий графік руху на рік. Це завжди приємно для пасажирів, так як починають курсувати спеціальні літні поїзди, які Укрзалізниця призначає у зв'язку з періодом масових відпусток і поїздок. У цьому році таких потягів буде 93, з них 75 поїдуть в Крим. Щодобово ми запропонуємо у напрямку Криму більше 20 тисяч місць. І це тільки в додаткових літніх потягах, не враховуючи поїздів, які курсують цілий рік», — підкреслив Іванько.
З 26 травня почне курсувати постійний денний поїзд категорії Інтерсіті №159/160 за маршрутом Київ — Тернопіль — Київ, який менше, ніж за 6 годин, буде долати дистанцію в 486 км. На маршруті поїзд робитиме зупинки на станціях Козятин-1, Вінниця, Хмельницький.
Реалізація місць щойно призначеного поїзда складає вже більше 30%. За новими маршрутами Донецьк — Сімферополь і Харків — Сімферополь вирушать швидкісні двоповерхові електропоїзди виробництва Skoda Vagonka.
А між Дніпропетровськом і Сімферополем почне курсувати швидкісний електропоїзд «Український експрес» виробництва HyundaiRotem.
«Тепер мешканці Лівобережної України зможуть скористатися швидкісними поїздами, щоб доїхати до місць відпочинку в Криму. Ми впевнені, що це вирішить питання з дефіцитом квитків», -зазначив Олександр Іванько.
На всіх цих напрямках зберігаються і традиційні нічні поїзди.
На маршрути Донецьк — Харків і Донецьк — Дніпропетровськ, де раніше курсували чеські поїзди, тепер будуть їздити потяги з локомотивом, вагони яких обладнані сидячими місцями, системою кондиціонування і моніторами.
Продовжать курсувати поїзд №190/189 Київ — Суми («Столичний Експрес») та безпересадкові вагони за маршрутом Київ — Кіровоград.
Також будуть оновлені табло вокзалів (1 класу та позакласних) — тепер на них буде відображатися інформація про наявність вільних місць у пасажирських поїздах на поточний час.
В умовах скорочення парку пасажирських вагонів, " Укрзалізниця " робить максимально можливе, щоб не скоротити кількість потягів, зокрема, традиційних нічних поїздів. «Однак оновлення парку пасажирських вагонів вже давно стало найактуальнішим питанням для пасажирів, яких обслуговує Укрзалізниця. Ми сподіваємося, що в цьому році буде виконано Національний план дій щодо впровадження реформ, і залізні дороги отримають нові вагони, закуплені за рахунок держбюджету», — повідомили в прес-службі відомства.
У прес-службі також підкреслили, що Укрзалізниця дотує з власних коштів поїздку кожного пасажира, тому державні вкладення в рухомий склад є збереження якості перевезень і збереження доступного рівня цін на них.