Збудовані під Євро-2012 термінали аеропортів фактично простоюють. Термінал D, споруджений у київському аеропорту «Бориспіль» до футбольного чемпіонату (загальна вартість – 4, 8 млрд грн), за задумом влади, мав прийняти всі великі міжнародні авіакомпанії, які до цього обслуговувалися в аеропорту. Однак неодноразові торішні спроби втілити цей амбітний план обернулися провалом. Станом на кінець 2012-го D не завжди «дотягував» до десятка рейсів за день.
Зрештою в березні 2013 року перевізники таки перебралися у новий термінал, повіривши в обіцянки колись облаштувати його трансферною зоною. У травні, за інформацією прес-служби аеропорту, він уже обслуговував 31 авіакомпанію.
На сьогодні пропускна спроможність головних повітряних воріт столиці становить 25 млн пасажирів за рік. З них 15 млн припадає на термінал D. Фактична ж завантаженість аеропорту сягає в найкращому разі 33% проектної.
Протягом 2012-го тут обслужили 8,47 млн осіб – збільшення пасажиропотоку порівняно з 2011-м становило лише 5%. Його суттєве зростання за підсумками нинішнього року малоймовірне. Навпаки, у I кварталі 2013-го «Бориспіль» продемонстрував зменшення кількості пасажирів (однією з причин цього називають припинення обслуговування літаків збанкрутілої компанії «АероСвіт»).
У січні – березні всі термінали обслужили 1,24 млн пасажирів проти 1,58 млн за аналогічний період 2012-го, тобто на 21% менше.