chrome firefox opera safari iexplorer

До Євро-2012 в київському аеропорту Жуляни побудують сучасний термінал

07 липня 2011 о 13:25

Як повідомив гендиректор аеропорту Жуляни Олександр Нестеренко, до Євро-2012 там збираються побудувати новий міжнародний пасажирський термінал.

За словами Нестеренка, зараз на об'єкті закінчуються фундаментні роботи, встановлюються колони нового терміналу.

«Підрядник з упевненістю запевняє нас, що на початку квітня 2012 року Київ отримає сучасний термінал з пропускною здатністю 320 пасажирів на годину», — зазначив Нестеренко. Він додав, що після будівництва новий термінал зможе за одну годину приймати і випускати 2 літаки Boeing або Airbus з повним завантаженням.

Нагадаємо, раніше за свій рахунок аеропорт реконструював 3 сектори прильоту / вильоту, а також завершив будівництво ще одного сектора на приліт.

Зараз у планах аеропорту за гроші міського бюджету реконструювати Привокзальну площу і зовнішні інженерні мережі вартістю 55 млн грн.

За гроші інвестора планується побудувати 2 пасажирські термінали, вантажний термінал, ангари для проведення техобслуговування літаків і ангари для зберігання літаків.

Очікується, що інвестор витратить на розвиток інфраструктури аеропорту понад 500 млн грн. У свою чергу держава виділила кошти на реконструкцію аеродромного комплексу.

Раніше став відомий порядок роботи аеропорту Бориспіль під час Євро-2012.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути