Держава фінансує лише дві цільові програми розвитку освіти. Це випливає з відповіді Міністерства освіти і науки на запит профільного парламентського комітету щодо фінансування державних цільових програм за 2011—2013 роки, яка є в розпорядженні «Дзеркала тижня. Україна».
Якщо під час парламентських слухань на тему «Доступність і якість загальної середньої освіти: стан та шляхи покращення» міністр Дмитро Табачник заявив, що Міністерством було підготовлено та внесено на розгляд Кабінету міністрів... п'ять нових державних цільових програм: розвитку дошкільної освіти, підвищення якості природничо-математичної освіти, впровадження ІКТ у навчальний процес розвитку позашкільної та професійно-технічної освіти. Такої величезної кількості ініціатив в освіті... на рівні уряду ще ніколи не розглядалася за роки незалежності України", то у відповіді відомства на запит комітету Верховної Ради містяться дані про фінансування тільки двох програм: впровадження ІКТ «Сто відсотків» та «Шкільний автобус».
Крім того, у своїй доповіді міністр висловив упевненість, що «саме інформаційно-комунікаційні технології повинні вивести українську школу на нову освітню орбіту». За його словами, «ще п'ять років тому Україна замикала першу сотню країн з використання ІКТ у навчальному процесі. Сьогодні за оцінками світових експертів ми займаємо 62-е місце. Тільки в минулому році в школи було поставлено 2670 комп'ютерних класів».
Очевидно, посилаючись на світових експертів, він мав на увазі Рейтинг конкурентоспроможності. Але там немає критерію «використання ІКТ у навчальному процесі». Разом з тим за показником «Підключення шкіл до інтернету» Україна дійсно посіла 62-е місце, але в минулому році. У нинішньому році Україна погіршила свої показники — 70-е місце.
Більш того, у звіті Рахункової палати за 2012 рік зазначено, що високий статистичний показник рівня забезпеченості навчальних закладів комп'ютерами не відображає реального стану речей, оскільки 12% комп'ютерів несправні, понад 44% — «морально і технічно застаріли».