chrome firefox opera safari iexplorer

«Соціальні сигнали». Facebook запатентував технологію розпізнавання піратського контенту

04 грудня 2013 о 10:41

Популярна соціальна мережа Facebook запатентувала технологію, що дозволяє визначати легальність контенту, що розповсюджується користувачами, «антипіратський» патент виданий їй вчора, 3 грудня.

Як випливає з тексту документа, визначати, чи є той чи інший контент піратським, Facebook збирається за допомогою так званих «соціальних сигналів». До таких «сигналів» відносяться, наприклад, географічне розташування користувача, список фільмів, які подобаються йому, зазначені в профілі хобі, а також коло спілкування в соціальній мережі.

«Усю цю інформацію користувачі розкривають добровільно, вся вона обробляється і зберігається компанією, проте ніколи раніше ці дані не використовувалися для того, щоб визначати легальність конкретного контенту», — заявляють представники Facebook.

За словами розробників нової технології, її впровадження дозволить, нарешті, домогтися істотного прогресу в цьому напрямку і «мінімізувати юридичну вразливість» соціальної мережі.

Як випливає з тексту патенту, потенційно технологія може використовуватися для відстеження як текстових піратських файлів (книг та інших документів), так і різних фотоматеріалів, що розміщуються користувачами соцмережі. Крім того, Facebook планує відстежувати і всі «підозрілі» посилання, що ведуть на сторонні сайти з піратським аудіо-та відеоконтентом. Будь-яких термінів впровадження технології представники Facebook не вказують.

Крім вищесказаного звернемо увагу на ще одне нововведення соцмережі. Так, вчора стало відомо, що Facebook запустив тестування функції, що дозволяє користувачам зберігати статті та посилання зі стрічки новин для прочитання пізніше.
***
Соціальна мережа Facebook була запущена в 2004 році. Наразі кількість користувачів соцмережі перевищує один мільярд осіб. Щодня користувачі сайту завантажують близько 350 млн фотографій і відправляють близько 10 млрд повідомлень. Більш як 110 млн музичних альбомів, пісень і радіостанцій, а також близько 1,4 млн книг вказані користувачами Facebook як «улюблені». Загальний обсяг інформації, який щодня переробляється соцмережею, перевищує 500 терабайт.

Розділи: Суспільство