За результатами дослідження компанії GFK, 65% українських користувачів назвали використання соціальних мереж головною причиною користування Інтернетом.
За даними аналітиків компанії, у кінці минулого року 50% українців старше 16 років були постійними інтернет-користувачами. Це на 6% пунктів більше, ніж до кінця 2012 року.
Найактивнішими користувачами є молоді люди. Зокрема, у віковій категорії 16—19 років 70% українців щодня заходять в мережу, тоді як у віковій категорії 50—59 років — тільки 14%. Чоловіки і жінки приблизно однаково користуються соціальними мережами та електронною поштою. Водночас завантаженням музики і фільмів більше користуються чоловіки (48% проти 39%).
Крім того, чоловіки частіше користуються переглядом телепрограм, онлайн-відео і прослуховуванням радіостанцій (34% проти 27%), а також частіше грають в комп’ютерні ігри (30% проти 16%). При цьому інформація про здоров’я цaікавить більше жінок — 32% проти 19%.