chrome firefox opera safari iexplorer

В Києві покажуть кращих Канських левів за останні 5 років

24 червня 2014 о 12:47

10438726_10202101488080684_1046972662_n

21 червня на лазурному узбережжі закінчиться 61-й найавторитетніший фестиваль креативу та реклами – Cannes Lions . А всім тим, хто не зміг вибратися на вікенд до Канн ми пропонуємо  21 та 22 червня цілісно поглянути на те як змінилася епоха в рекламі за останні п’ять років та переглянути The Best of Cannes Lions 2009—2013. Саме в ці дні в кінотеатрі «Кінопанорама» пройде презентація найкращих рекламних робіт фестивалю: на великому екрані промайнуть «Золоті» леви та володарі «Гран-прі». 

Про зміни у сучасному рекламному світі ми запитали у Сергія Вовка, директора та співвласника Kyiv Academy of Media Arts: «Будь-яка нормальна людина не може любити рекламу, тому що вона відволікає від цікавого фільму, дратує своєю настирливістю і, в цілому, її мета змусити тебе зробити те, що ти не планував. Тому креативні рекламісти на службі підступних і не дуже брендів придумали свій бермудський квадрат: цицьки-гумор-котики-немовлята, який, при правильній подачі, затягував людей в безодню розтрат досить легко і на тривалий час. Зараз же, за часів соціальних мереж, user generated content, мобільних додатків та іншого «майбутнього», про яке ми і не мріяли, ця схема перестала працювати як раніше.

10466751_10202101488040683_1994206090_n

Тому рекламний прогрес пішов далі у всіх напрямках: анімація замість зйомок або, навпаки, ролики з бюджетом голлівудського фільму з голлівудськими ж акторами, big idea і storytelling і, нарешті, інтегровані кампанії, де повідомлення від бренду доноситься одночасно на фантику твого гамбургеру і підкладці шкіряної куртки GUCCI. Звичайно, цицьки з немовлятами та котиками ніхто не відміняв – їх можна бачити і зараз, але вони тепер всі стали розумнішими. А головне, що зараз хороша реклама не дратує, а розважає. Все це і не тільки можна побачити в розрізі канської п’ятирічки. І, як ми часто говоримо нашим студентам, вчіться у кращих чи просто отримуйте задоволення».

Програму представляє офіційний представник Cannes Lions в Україні – портал Reklamaster. Освітній партнер заходу – Kyiv Academy of Media Arts.

Квитки можна знайти в касі кінотеатру та на concert.uahttp://www.concert.ua/booking/the-best-of-cannes-lions-2009-01

«Канські леви» – найвідоміша подія в сфері реклами та омріяний олімп для більшості працівників креативної сфери.  Це без сумніву найавторитетніший міжнародний фестиваль у сфері реклами, який існує з 1954 року.  З року в рік рекламні агентства і бренди всього світу змагаються між собою, виходячи за рамки та створюючи рекламу, яка часто межує із творами мистецтва. Кожне поважаюче себе агентство жадає мати у своїх активах якомога більше лев’ячих статуеток.

Стежте за новинами в соціальних мережах:

http://vk.com/canneslions_kiev

https://www.facebook.com/events/718942084831122

Джерело: Inspired
Розділи: Новини культури

11 лютого

Інші дати
Народився Анатолій Пашкевич
(1938, с.Довбиш Житомирської обл. - 2005) - український диригент, композитор, народний артист України. Очолював Черкаський, Волинський, Чернігівський народні хори. Автор пісень "Степом, степом", "Горить Батурин", "Дума про Берестечко", "Мамина вишня", "Синові", "Біла хата", "А мати ходить на курган", "А у нас на Україні", "Ой ти ніченько" та ін.
Розгорнути
Народилась Ганна Шиленко
(1919, с. Олексіївка, Росія - 1973), український графік. Станкова і книжкова графіка: серія кольорових літографій "Українські народні пісні", ліногравюра "Вечоріє", "Пам"ятник Т.Шевченкові в Каневі", "Седнів" та ін.
Розгорнути