chrome firefox opera safari iexplorer

В Україні заборонили використовувати водомети на морозі та світлошумові гранати

23 червня 2014 о 12:46

Кабмін скасував постанови від 22 січня 2014 року, що дозволяють правоохоронцям використовувати водомети при морозі, ручні димові гранати та нові газові та світлошумові гранати.

Відповідну постанову № 191 від 18 червня розміщено на сайті Кабміну в понеділок.

Таким чином уряд відновив дію окремих пунктів «Правил застосування спеціальних засобів при охороні громадського порядку» від 1991 р.

Як повідомлялося, у розпал масових протестів у січні 2014 року уряд Миколи Азарова вніс зміни до «Правил застосування спеціальних засобів під час охорони громадського порядку», дозволивши підрозділам МВС України використовувати водомети за мінусової температури повітря. У старій редакції Правил той самий пункт 16-й дозволяв використання водометів для розосередження учасників масових безпорядків за температури атмосферного повітря не нижче 0 градусів Цельсія. Силовики застосовували водомети проти мітингувальників за температури -10 градусів за Цельсієм, пише Інтерфакс-Україна.

Крім того, уряд розширив перелік спеціальних засобів, що використовуються при охороні громадського порядку, внісши до нього ручні димові гранати, ручні газові гранати «Дрейф-2» і світлошумові гранати «Заря-2», «Факел» і «Полум’я-М».

Джерело: Zik.ua
Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути