Про це свідчать дані дослідження, проведеного компанією TNS Infatest на замовлення Google, яку обнародувала прес-служба компанії.
Метою дослідження було вивчення медійного ринку, в тому числі аналіз пристроїв для отримання інформації, огляд Інтернет-аудиторії (онлайн-покупки, використання соціальних мереж, пошукових систем), порівняння поведінки користувачів різних пристроїв, а також різні детальні профілі користувачів.
З'ясувалось, що 56% опитаних є регулярними користувачами Інтернету. При цьому серед українців у віковій групі від 16 до 24 років цей показник становить 96%.
71% українських користувачів смартфонів заходять в Інтернет зі свого пристрою кожен день, в порівнянні з 69% з комп'ютерів і 67% з планшетів.
З них 6% користуються для доступу в Інтернет всіма трьома видами пристроїв: і комп'ютером, і смартфоном, і планшетом.
Дослідження показало зростаючу роль мобільного Інтернету - 14% українських користувачів заходять в Інтернет частіше зі своїх смартфонів, ніж з комп'ютерів, а 8% для онлайн-доступу в особистих цілях використовують виключно свої мобільні телефони.
Дослідження також показало зростаючу роль онлайн-покупок, перегляду відео і прослуховування музики онлайн.
Так 69% українських онлайн-користувачів здійснювали покупки через Інтернет, 68% — регулярно переглядають відео онлайн, а 69% слухають музику через різні онлайн-сервіси. Лідирує ж серед онлайн-активностей пошук інформації через пошукові системи — 92%, спілкування в соціальних мережах — 88%, читання новин — 84% і перевірка електронної пошти — 75%.
Вперше дослідження показало, наскільки часто українці використовують різні сервіси Google. Так, принаймні один раз на місяць Google Пошуком в особистих цілях користується 89% українців, а відео на YouTube регулярно дивиться 61%.
Дослідження дало можливість намалювати портрет українського користувача Google.
Так 57% користувачів Google знаходиться у віковій категорії від 16 до 34 років; 45% мають дітей, 37% отримали вищу освіту.
Вони активно використовують різні пристрої — в середньому на одного українця припадає 1,8 пристроїв з доступом до Інтернету. Більшість українських користувачів Google регулярно слухає музику онлайн, дивиться відео контент (82% з них активно використовує YouTube) і здійснює покупки через Інтернет.
Дослідження проводилося в 50 країнах світу за методологією телефонного або індивідуального інтерв'ю. В Україні опитування проводилося компанією TNS Infatest на замовлення Google у період січень — лютий 2014 року, методом індивідуального інтерв'ю (F2F), вибірка по всій Україні — 1000 респондентів віком старше 16 років.