chrome firefox opera safari iexplorer

Фільм «Поводир» висунутий від України на «Оскар»

10 вересня 2014 о 12:07

Художній фільм «Поводир, або Квіти мають очі» режисера Олеся Саніна висунуть від України на премію «Оскар» в номінації «Найкращий фільм іноземною мовою».

Про це повідомляє Асоціація продюсерів України.

Серед картин-кандидатів на «Оскар» від України Українським Оскарівським комітетом розглядалися також «Плем'я» Мирослава Слабошпицького і «Сурмач» Анатолія Матешка.

В основі сюжету «Поводиря» — подорож по Радянській Україні американського хлопчика Пітера і українського сліпого музиканта Івана Коцюби на початку 1930-х років — драматичні часи колективізації, Голодомору і знищення інтелігенції.

У фільмі знімалися Антон Святослав Грін, Джамала, Стас Боклан, Джеф Баррел, Олександр Кобзарь, Олег Примогенов та інші актори. Стрічка знята кінокомпанією «Пронто фільм» за підтримки Державного агентства України з питань кіно.

Світова прем'єра картини відбулася на Одеському міжнародному кінофестивалі в липні 2014 року.

В обмежений прокат «Поводир» виходить у Рівному 11 вересня, а у всеукраїнський — 12 листопада.

Джерело: Укрінформ
Розділи: Новини культури

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути