Підготовку швидкісних поїздів Інтерсіті+ до роботи у зимовий період буде завершено до 1 листопада. Про це повідомили в Українській залізничній швидкісній компанії.
З 15 вересня по 31 жовтня працівники Української залізничної швидкісної компанії проводять осінній комісійний огляд для остаточної підготовки швидкісних електропоїздів до осінньо-зимових перевезень. Особливу увагу фахівці приділяють перевірці обладнання, яке зазнає впливу зовнішніх погодних факторів і задіяне в забезпеченні комфортних умов перевезення пасажирів. Зокрема, перевіряють роботу вхідних автоматичних дверей, систем кондиціонування й опалення, підігріву лобового скла, стан повітроводів, кабелів міжвагонних з'єднань, акумуляторних батарей, гумових ущільнень, нагрівальних елементів, компресорів тощо.
Для забезпечення безперебійної роботи швидкісних поїздів під час зимової непогоди заплановано проводити обробку дахового та підвагонного обладнання протиожеледною рідиною, що запобігатиме обледенінню та налипанню снігу на відповідних вузлах рухомого складу.
Окрім того, фахівці встановлюють додаткові захисні елементи від потрапляння снігу на жалюзі забору повітря для охолодження обладнання. Окрім того, залізничники зробили запас піску для екіпірування електропоїздів, зимової рідини склоомивачів, а також необхідний перехідний запас вузлів та агрегатів для їх заміни у разі пошкодження.
Під час проведення модернізації окремих вузлів та систем електропоїздів, що здійснювалася упродовж цього року фахівці врахували ті причини несправностей електропоїздів виробництва компанії «Hyundai Rotem», які були виявлені під час експлуатації минулої зими. Так у
Під час першого етапу модернізації у 2013 році для зменшення впливу погодних факторів модернізовано 16 окремих вузлів, а у 2014 році проведено другий етап модернізацій і за результатами зимової експлуатації додатково доопрацьовано 12 вузлів.
Зокрема, компанія Hyundai Rotem здійснила модернізацію систем забору охолоджуючого повітря з метою уникнення потрапляння снігу та вологи у вузли електропоїзда. Виконано додаткову гідроізоляцію підвагонного, дахового обладнання, а також кабелів міжвагонного з'єднання.
На другому етапі проведено модернізацію тифонів, компресорів, головних вимикачів, заземлювачів і роз’єднувачів, конверторів-інверторів, встановлено додатковий захист на крани, що розташовані під вагоном, тощо.
У осінньо-зимовий період, у разі необхідності, для обслуговування електропоїздів у пунктах їх обороту постійно чергуватимуть працівники компанії Hyundai Rotem або ДП «УЗШК». При необхідності можливе супроводження електропоїздів на шляху прямування корейськими фахівцями Для оперативного усунення можливих збоїв в процесі експлуатації для локомотивних бригад організовано гарячу лінію зв’язку з фахівцями Hyundai Rotem.
Окрім того, фахівці заводу-виробника – ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» – перевірили готовність до експлуатації в зимових умовах електропоїздів серії ЕКр-1 «Тарпан», для яких це буде перша зима на українських залізницях.
Довідково
У зимовий період 2014/2015 рр. заплановано курсування поїздів Інтерсіті+ за наступними напрямками:
Київ – Харків;
Київ – Дніпропетровськ;
Київ-Запоріжжя;
Дарниця, Київ – Львів;
Дарниця, Київ – Трускавець;
Дарниця, Київ – Одеса;
Київ – Костянтинівка;
Дарниця, Київ – Тернопіль.
Окрім цього, опрацьовується питання призначення поїздів у напрямках Харків – Київ – Львів, Київ-Львів (туристичний), Київ – Костянтинівка (друга пара), подовження маршруту поїзда Інтерсіті+ № 734/733 сполученням Київ Дніпропетровськ до Красноармійська.