Український ринок нових легкових автомобілів почав рік з антирекорду. Про це йдеться в даних асоціації «Укравтопром». Згідно з даними, за перший місяць 2015 в Україні було продано і поставлено на облік в ДАІ 2597 одиниць нових легкових автомобілів, що в 4,6 разу менше ніж рік тому. Крім значного падіння обсягів продажів, істотно змінилася і структура ринку.
Найбільшу частку ринку в минулому місяці охопив японський бренд Nissan — 13%. При цьому обсяг реалізації автомобілів цього бренду в порівнянні з січнем минулого року знизився на 35%, з 521 штук до 340 штук, що однак не завадило Nissan поміняти дев'яту позицію рейтингу річної давності на лідерську.
Незважаючи на втрату 65% в обсягах продажів відносно січня минулого року, французький бренд Renault поміняв восьму позицію рейтингу на другу з результатом 200 авто.
Таким чином, автомобілі французько-японського альянсу, крім перших двох місць січневого рейтингу, забезпечили понад 20% всіх продажів на українському ринку нових легкових авто.
Третє місце українці віддали Skoda, придбавши 188 автомобілів цієї марки. Рік тому автомобілів Skoda в Україні було продано на 542 штук більше, але бренд тоді перебував тільки на п'ятій позиції рейтингу.
Четверта сходинка рейтингу за Toyota, яка в торішньому січні займала другу позицію. Поточний результат Toyota — 180 штук (-87% до аналогічного показника 2014). Замикає ТОП-5 січня з показником 174 автомобілів — Mazda, яка займала рік тому лише 15 місце з результатом 238 штук.