Сьогодні, 29 грудня 1911 року, молодий український авіаконструктор, Ігор Сікорський, встановив рекорд по швидкості польоту – 111 км/год., на літаку С-6, розробленому ним самим, з двома пасажирами.
Розробка ж аероплану розпочалась через наступний випадок. Після першого «тижня» авіації у Києві (18.09-2.10.1911 р.), Ігор Іванович – проводив польоти у Білій Церкві, біля міського іподрому. Але в повітрі, раптом, відмовив двигун. Для того щоб врятуватись, льотчик був змушений сідати – спеціально ламаючи шасі, щоб не врізатись у стіну. Під час оглядин літака, виявилось, що в жиклер (отвір для подачі пального від двигуна) потрапив комар.
Цей комарик, змусив Ігоря Сікорського сісти за аналіз авіакатастроф. Крім цілком логічних висновків, який показав, що чим більше авіапольотів, тим більше й аварій, аналіз показав, що здебільшого у аваріях винні замовники літаків, через яких авіаконструктори в гонитві за швидкістю – не зважають на надійність двигуна, міцність конструкції, тощо. Далі ж, Сікорський заявив, що пташине почуття потрібно пілоту так само, як і моряку «рибний інстинкт». Ці всі думки, він озвучив 17.11.1911 під час своєї доповіді у КПІ.
Вже пізніше, 9 грудня 1911, у КПІ, Сікорський виступив з ідеєю, що літак має бути важким, з міцними і надійними двигунами щоб на його політ було менше погодніх впливів.
Побудова тримісного літака С-6, було розпочато ще у серпні 1911 р., і закінчилась у листопаді того ж року. Дана конструкція була спеціально зроблена більш обтікаємою, для зменшення лобового спротиву. Після його випробувань, і встановлення рекорду — Сікорський й далі продовжує свою роботу.
Модернізована версія літака С-6а отримує Велику золоту медаль Московської повітроплавальної виставки 1912 р.
Завдяки цьому літаку, Ігор Сікорський дійшов до доленосних висновків для подальшого розвитку сучасної авіації.
По-перше, літак має бути одним органічним цілим. Не може бути так, щоб крила були хорошими, а все інше — не дуже, всі його частини мають відповідати одне – одній. По-друге, літак має бути закритим, тобто кабіна літака, має бути закритою.
Таким чином, один комар, вплинув на подальший розкиток сучасної авіації.