Незважаючи на прийняття в першому читанні закону про зниження акцизів на вживані автомобілі, він не може вступити в силу раніше 1 січня 2017 року.
Якщо ж депутати не приймуть його в другому читанні до липня 2016 року, тоді ще через рік.
Як повідомляється, прийняття законопроекту про зниження ставок акцизного збору на імпортні автомобілі зовсім не означає, що він скоро почне діяти і в країну потечуть дешеві вживані автомобілі.
«Щоб цей проект став законом, його повинні прийняти в парламенті в другому або третьому читанні, після чого документ буде направлений на підпис президенту, а потім опублікований в офіційній пресі. На все це може піти кілька місяців», — пише видання.
За словами автоюриста Богдана Глядика, "зміни в податкове законодавство повинні вноситися не пізніше, ніж за півроку до початку нового податкового періоду.
«Якщо до кінця червня закон не приймуть, тоді він зможе запрацювати вже з 2018 року», — говорить автоюрист.
Крім того, з огляду на те, що в проекті №3251 передбачено зниження ставок акцизів тільки до кінця 2017 року, такий закон взагалі може не запрацювати.
"Я на 100% впевнений, що ніхто нічого не прийме (мова йде про друге читання законопроекту №3251) і що все це "маніпуляції «, щоб відволікти людей від подорожчання ЖКГ, електроенергії, ліків і майбутнього подорожчання продуктів після скасування пільг по ПДВ для агросектору», — говорить глава асоціації автоімпоретров «ВААІД» Олег Назаренко.