Як зазначає МедіаБізнес, найбільше (на 7%) зменшилась кількість телеглядачів серед чоловіків відом 25-50 років, найменше (на 1%) – серед жінок віком 50+.
Андрій Кроленко, керуючий партнер агентства MediaScope, заявив, що такий результат пов'язаний, зокрема, з теплою зимою, яка дозволила українцям активніше проводити своє дозвілля, а також з можливим оновленням панелі Nielsen. «Хотів би також відзначити, що яскраві прем'єри проектів були на Новому каналі, на СТБ і на «1+1» проекти з дітьми, але вони не підняли рівень перегляду вище попереднього періоду. Тільки оновили аудиторію самих проектів», — сказав він.
Водночас Андрій Кроленко впевнений, що влітку буде традиційний сплеск телеперегляду серед чоловічої аудиторії під час Чемпіонату Європи з футболу.
«Цікаво зіставити цифри: якщо подивитися нещодавно опубліковані дані досліджень інтернет-аудиторії, то ми побачимо ті ж 4%. Саме на стільки зросла аудиторія мережі за останні півроку», — зазначив Роман Костенко, медіадиректор Nostra Communications.
Однак він поки не готовий пов'язувати зниження телеперегляду із зростанням інтернет-аудиторії.
«По-перше, пройшло трохи часу і недостатньо даних для аналізу. По-друге, даний рік буде не зовсім типовим для телеперегляду в зв'язку з Євро-2016 — будуть ламатися сітки не тільки на каналах офіційного транслятора, а й конкурентів (контрпрограмування). Ну і не забуваємо про публічні переглядах в пабах і барах, які не враховуються вимірником. Але це буде потім. А поки маємо тимчасове підвищення вартості охоплення чоловічої аудиторії на ТБ, скорочення інвентарю і зростаючу роль digital і міксу «ТБ + інтернет», — підсумував він.
«НАМедіА» створена в 2014 році в рамках Всеукраїнської рекламної коаліції і об'єднує національні медіаагентства України. Асоціацію очолює Дмитро Кутовий, глава ради директорів групи компаній Nostra.