В Інституті журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка відбулася презентація першого в Україні навчального посібника, присвяченого соціальній рекламі.
Про це інформує прес-служба Інституту журналістики.
Посібник має на меті поглибити уявлення майбутніх фахівців та професіоналів про історію, сутність і функції цього особливого виду комунікацій. Праця сприятиме вивченню теоретичних і прикладних аспектів соціальної реклами, а також використанню креативних інструментів у реалізації соціальних кампаній.
Раніше студенти українських вишів вивчали предмет «Соціальна реклама» переважно за російськими підручниками. У презентованому посібнику матеріал подається з урахуванням українських реалій, ґрунтується на міжнародному досвіді та проілюстрований прикладами вітчизняних проектів.
Автор навчального посібника «Соціальна реклама» – Дмитро Олтаржевський, відомий український теоретик і практик у галузі PR, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка. Він має понад 50 наукових публікацій та книг з тематики паблік рилейшенз, корпоративних медіа та корпоративної соціальної відповідальності.
"Соціальна реклама активно розвивається тоді, коли в країні або все дуже добре, або навпаки, – зазначив Дмитро Олтаржевський. – Нині цей вид комунікації надзвичайно актуальний для України, його використовують для розв’язання найболючіших суспільних проблем. Проводяться інформаційні кампанії на підтримку Збройних сил України, на захист переселенців. Соціальна реклама допомагає боротися з корупцією, алкоголізмом, наркоманією, іншими фізичними і духовними хворобами нашого суспільства. Тому робота в цій сфері потребує відповідним знань і навичок. Саме цим і була зумовлена поява нашого нового навчального посібника «Соціальна реклама».