chrome firefox opera safari iexplorer

Хустський краєзнавчий музей

  • 90400 м. Хуст, вул. Пирогова, 1
Про музей:

Музей заснований 1963 року як громадський історико-краєзнавчий музей. Засновником та першим директором музею був О.І. Рущак. Експозиція музею була розміщена в пристосованому приміщенні і нараховувала близько тисячі експонатів.

У 1980 році народний музей був реорганізований в Хустський відділ Закарпатського краєзнавчого музею. І нині заклад функціонує на правах відділу обласного краєзнавчого музею.

1981 року відбулося відкриття експозиції Хустського краєзнавчого музею в новому триповерховому приміщенні, над будівництвом якого працював увесь район.

У 2000-му році Хустська міська рада прийняла музей під свою опіку, зробивши його муніципальним. За чверть століття будівля закладу значно зносилася і потребувала невідкладного ремонту, який було розпочато 2007р. та який й досі триває. Більшість експонатів вивезено до Ужгородського музею.

Експозиція Хустського краєзнавчого музею складається з 10 залів загальною площею1 500 м².

Найбільш повним і цікавим у музеї є зал Карпатської України (193839 рр.), адже Хуст деякий час був столицею цієї української держави.

На третьому поверсі музею розміщується Хустський виставковий зал з постійно діючою картинною галереєю.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути

Новини Дивитися всі

Loading...