Криму вигадали новий символ. Спіральний логотип нагадує раковину молюска рапана, пише Gazeta.ua.
Бренд Автономної Республіки Крим презентували в Києві. Символіку острова розробила компанія «iBrand Design Consulting».
«Ми намагалися знайти максимально лаконічний образ, який дозволить комунікувати якомога більше символіки і говорити про якомога більшим, але залишаючись при цьому досить простим, впізнаваним і здатним для відтворення простою людиною. У той же час ми розшифрували його за елементами», — зазначив директор «iBrand Design Consulting» Олексій Сотніков.
"Також спіраль — це змішання. Ми говоримо про змішування культур. В результаті у нас вийшла раковина з перлиною в середині. Все це ми назвали " The pearl of the world ". Власне, перлина світу. Можливо, не скромно, але географічне положення та історичний аспект і культурне багатство регіону дозволяють застосовувати саме таку характеристику ", — підсумував представник розробника.
Логотип зробили у трьох мовних версіях — українською, російською та англійською.
Крім логотипу, для Криму розробили стилістику, на основі якої створили друковану продукцію, прапори та сувеніри.
Рекламні постери з новою символікою планують розмістити на вулицях в наступному році. «Я сподіваюся, що вже в 2012 все це можна буде побачити в містах України, і, можливо, ближнього зарубіжжя», — зазначив Сотников.
Як "Рідна країна" повідомляла раніше, конкурс на розробку нового логотипу Криму було оголошено Міністерством курортів і туризму АРК у березні. Попередній логотип із зображенням сонця і написом «Назустріч сонячним обіймам» було розроблено в 2000 році, і організатори визнали його несучасним.
Усього на конкурс було надіслано 307 робіт. Бюджет конкурсу склав 150 тис. грн, при цьому суму, яка дістанеться його переможцю, організатори не уточнюють.