chrome firefox opera safari iexplorer

Нова столична електричка без пасажирів і їде вдвічі довше

05 жовтня 2011 о 13:33

З моменту запуску кільцевої міської електрички вКиєві пройшла доба. Не дивно, що житель столиці, який дізнався про новий транспорт і вирішив, добираючись до роботи, зберегти час, все ще може зіштовхнутися з труднощами.

Насамперед, зауважимо — не дивлячись на велику кількість реклами, кияни про нову електричку майже нічого не знають. На станції приміських потягів «Видубичі» у відповідь на питання про електричку більшість тільки знизує плечима. Тому вагони нового транспорту практично порожні.

Проте в електричку ще потрібно сісти. На тій же станції «Видубичі» в касі за квитком відправляють туди, де «написано». Не написано, здається, ніде, але біля непрацюючих турнікетів, що виходять на платформи, стоїть співробітник ж / д, який киває головою: «Вам сюди» і продає квиток. Тут же їх компостують.

Те ж саме спостерігаємо на станції «Київ-Волинський». У касах щодо електрички толком нічого не знають і радять дивитися на схеми, розібратися в яких дуже складно (а якщо згадати, що маршрут відкривали під «Євро-2012» і їздити будуть у тому числі іноземці — можна тільки схопитися за голову). Поруч ті ж непрацюючі турнікети і ті ж охоронці з компостерами.

Якщо ж на станції вихід на платформу вільний, і купити квиток вам ніде, його можна придбати вже у дорозі, у кондуктора. До речі, кондуктор вагону, де ми поїхали, зізналася, що взагалі-то вона працює в трамвайному депо, на новому місці тимчасово і ще не дуже добре орієнтується в маршруті. Тому на питання про те, чи доїдемо ми до «Петрівки», нас знову відправили до схеми, що висить у кожному вагоні, на цей раз вже досить зрозумілої.

Потяги міської електрички дійсно нові і чисті, зовсім не шумні. Вартість проїзду, як і було заявлено, 1 гривня 70 копійок, штраф такий же, як і в міських тролейбусах і трамваях — 30 гривень. Зайцем проїхати теоретично можливо, але точно так само, як і у звичайній електричці — не попастися на кондуктора або бігати від нього всім поїздом.

Жителям столиці обіцяли, що все місто по колу можна буде об'їхати за 50 хвилин. Але майже стільки ж (близько 47 хвилин) зайняла у нас подорож Правим берегом від «Видубичів» до «Петрівки», тобто половина маршруту. А, наприклад, шлях з «Києва-Волинського» до «Києва-Пасажирського» замість заявлених 8 хвилин зайняв 11.

Новий транспорт, хоч і позиціонується як міський (тобто максимально зручний для жителів столиці) не позбавлений старих проблем приміських електричок — на деяких станціях через високі сходи вагона і велику відстань до платформи літнім людям з торбами напевно доведеться демонструвати чудеса спритності.

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути