9 грудня, о 12 годині у приміщенні Головного Поштамту України (м. Київ, вул. Хрещатик 22) відкриється благодійна «Виставка-ярмарок листівок».
Вперше, на Головному Поштамті України у відкритому продажі з’явиться благодійна листівка.
З 9 по 14 грудня мешканці і гості столиці зможуть побачити дизайни вітальних, святкових та поштових листівок, листівки із серії «Українські типи і краєвиди» (які у 1911 році зайняли перше місце на міжнародній виставці поштових листівок у Варшаві), сучасні українські благодійні листівки та твори мистецтв відомих українських митців із художніх галерей.
Учасниками виставки-ярмарку вже стали Продюсерський центр Бойко, Галерея Антона Мухарського, Галерея Боттега, Благодійний фонд «Дитячий світ», Благодійний фонд «Крона», МБФ «Здоров’я українського народу»», колекціонер Володимир Яцюк, Приватне рекламно-видавниче агентство «Фаріон», ТОВ «Астралайт», ТОВ «Саквояж» та типографія «Вольф».
У кожного відвідувача буде можливість придбати благодійну листівку, отримати позитивні враження і відчути себе справжнім благодійником.
Одним з бенефіціаріїв виставки стане маленький пацієнт Тарасик Грабчук, батьки якого зробили майже не можливе, зібравши вже понад 2,5 млн грн. на лікування сина, залишається зібрати всього 400 тисяч гривень.
Акредитація для ЗМІ: press@healthup.org.ua, 097 02 84 277
Довідкова інформація
У всьому світі поштові листівки є гарною та цікавою нагодою не тільки нагадати про себе через вітання, яке написано власноруч, але і ще надійною можливістю робити добрі справи.
На жаль, українські традиції використання поштових листівок, за різних обставин, щороку втрачаються. У 1985 році тільки через Київську дирекцію УДППЗ “Укрпошта” проходило близько 25 тон поштових листівок, зараз цей показник не сягає навіть 1 тонни.
Міжнародний благодійний фонд «Здоров’я українського народу» спільно з Київську дирекцію УДППЗ “Укрпошта” у жовтні 2011 року розпочав реалізацію соціального проекту «Відродження української поштової листівки»
Мета проекту:
відродити традиції купівлі та відправлення поштових листівок по Україні та за кордон на національні та родинні свята (більше 15 свят протягом календарного року) задля залучення благодійних пожертв, що будуть прозоро скеровані на реалізацію соціальних проектів конкретним бенефіціарам.
Завдання проекту:
1. надати поштовим листівкам додаткового соціального статусу (Благодійна Поштова Листівка (БПЛ);
2. допомогти українцям та гостям України робити добрі справи та отримувати емоційне задоволення (через збільшення продажу БПЛ за рахунок проведення промо-акцій, маркетингових та ПР кампаній із залученням ЗМІ та відомих людей (зірок).