Американська газета Washington Post вперше у своїй історії випустить номер, в якому рекламуватиме Україну.
Про це повідомив директор Департаменту інформаційної політики МЗС України Олег Волошин на брифінгу в Києві у вівторок, передає УКРІНФОРМ.
«Завтра (у середу) у Washington Post виходить спеціальний рекламний додаток про Україну, який фінансується в рамках державної іміджевої програми», — сказав він.
За словами дипломата, рекламний проект здійснюється за ініціативою Посольства України у США та фінансується з держбюджету.
На виділені для України 6 шпальт витрачено 100 тис. доларів США.
«Мета цієї програми — підняти імідж України в очах американців. Крім висвітлення основних економічних, культурних переваг України, значна увага приділятиметься позиціонуванню України як країни толерантної», — зазначив Волошин.