«Український Медіа Холдинг» (УМХ) підписав угоду про стратегічне партнерство з одним з найбільших американських видавничих будинків Conde Nast International (журнали Vogue, Glamour, The New Yorker) і випустить ще ряд українських версій видань з лінійки Conde Nast.
Про це заявив президент УМХ Борис Ложкін, пише «Комерсант-Україна».
«У рамках цієї домовленості ми можемо і будемо випускати ряд найвідоміших видань в портфелі Conde Nast: GQ, Architectural Digest, Conde Nast Traveller, Glamour. В якій послідовності і терміни — говорити поки рано», — зазначив Ложкін.
За його словами, зараз для холдинга пріоритетом є запуск журналу про моду Vogue.
Нагадаємо, 11 червня в УМХ заявили, що холдинг отримав ексклюзивні права на випуск в Україні друкованої та електронної української версії журналу Vogue — найбільш авторитетного видання про моду за версією The New York Times.
Вихід першого номера заплановано на лютий 2013 року.
Conde Nast є підрозділом американської Advance Publications.
Видавництво працює на 25 ринках, видає 137 журналів, понад 100 сайтів і 170 додатків для планшетів і смартфонів.
Серед найпопулярніших — Vogue, GQ, Glamour, Wired, Conde Nast Traveller і Vanity Fair.
Найсильнішими брендами з названих є GQ і Glamour, інші видання складно зробити прибутковими в Україні, зазначає гендиректор ВД Hachette Filipacchi Shkulev (Elle, Maxim, Marie Claire) Сергій Мірошниченко.