Українці найчастіше купують через інтернет одяг і аксесуари, дрібну побутову техніку та мобільні телефони. При цьому з 60% користувачів, які шукають в інтернеті інформацію про покупки, тільки 18,3% здійснюють покупку в онлайні — решта віддають перевагу покупкам «вживу».
Такими є дані дослідження поведінки інтернет-користувачів в Україні, проведеного компанією TNS Infratest на замовлення Google.
Як прокоментував результати дослідження менеджер з розвитку бізнесу Google в Україні Дмитро Шоломко, «оффлайн-шопінг все ще превалює, однак частка онлайн-покупок впевнено зростає». Він також зазначив, що за останній час збільшилися частки онлайн-купівлі авіаквитків і бронювання готелів (27% і 26% користувачів відповідно).
Згідно з отриманими даними, 88% користувачів здійснюють свій пошук, користуючись фіксованим доступом до інтернету, однак, на думку Шоломка, все більше українців заходять в інтернет за допомогою мобільних пристроїв.
Серед пріоритетів в інтернеті в українців перше місце посідає електронна пошта (29% користувачів заходять в мережу для перевірки листів), на другому місці — самоосвіта (19%) і на третьому — соціальні мережі (15%).
При цьому, за словами Шоломка, Україна не поступається іншим країнам Європи за основними параметрами використання інтернету.
Дослідження проводилося за методологією онлайн-опитування з 1 січня по 31 березня цього року, було опитано 2 748 тис. користувачів старше 14 років.