Південно-Західна залізниця обрала ТОВ «Гідроінжбуд» для будівництва залізнично-автомобільного мосту через Дніпро у Києві вартістю 466 мільйонів 700 тисяч гривень.
Підписання договору очікується найближчим часом, повідомляє сайт «Наші гроші» з посиланням на «Вісник державних закупівель».
Частину мостового переходу на залізничній ділянці «Київ-Московський» – «Дарниця» будуватимуть за державні кошти.
Роботи мають бути завершені до березня наступного року.
Обґрунтування застосування процедури закупівлі «в одного учасника» і технічне завдання на сайті «ВДЗ» відсутні.
Засновником «Гідроінжбуду» є ТОВ «Будсервіс», що належить Сергію Копистирі і Валентині Бурківській.
Залізнично-автомобільний міст через Дніпро почали будувати в 2004 році, коли міністром транспорту був Григорій Кирпа, через що за мостом закріпилася неофіційна назва «міст Кирпи».
Навесні 2010 року була офіційно відкрита залізнична частина, в грудні того ж року відкрили рух автотранспорту з лівого берегу на правий.
Ще через півроку транспорт рухався вже в обидва роки. У 2011 році завершили правобережну частину мосту, відкрили заїзди з боку моста Патона та на Видубичі.
У 2012 році почали будувати заїзди з лівого берегу, з’їзди на Дніпровську набережну та комплекс автовокзалу «Видубичі».
На кінець 2011 року в будівництво мосту вже вклали 9 мільярдів 16 мільйонів гривень, а ТОВ «Гідроінжбуд» з 2010 року отримало підряди на будівництво «мосту Кирпи» вже на 1 мільярд 65 мільйонів гривень.