chrome firefox opera safari iexplorer

Транспортні розв'язки Києва неможливо проїхати на велосипеді

04 жовтня 2012 о 12:39

Не відповідає дійсності інформація від київської мерії про те, що на реконструйованих вулицях Києва передбачається облаштування велосипедних смуг.

Так, щойно завершили будівництво транспортних розв'язок навколо моста Патона. Велосипедист більше не може проїхати по обох цих розв'язках безпечно і не порушуючи Правила дорожнього руху. Єдина наявна «велодоріжка» на правобережній розв'язці моста Патона — це 200 метрів червоного асфальту замість тротуару для пішоходів, що починається нізвідки і йде в нікуди.

Нова розв'язка біля мосту Метро, знову ж таки, не дає можливості велосипедисту проїхати. Рухаючись з півдня на північ, велосипедист змушений близько 300 метрів рухатися у третій смузі (!) — і це тільки для того, щоб проїхати прямо. Спроба виконати Правила дорожнього руху для велосипедиста може закінчитися аварією: адже, щоб рухатися весь час біля правого краю дороги, велосипедист має спершу різко перестроїтися в правий ряд через дві смуги вправо, а потім різко перестроїтися в третій ряд вліво. І це в місці, де машини рухаються зі швидкістю 60+ км/год, адже чотирисмугова дорога без жодних перешкод дозволяє їм розвивати таку швидкість.

Реконструйована Поштова площа також не передбачає руху велосипедистів, а пішоходів — тільки по підземних переходах. Це означає, що основний маршрут з Хрещатика на Поділ буде закритий для велосипедистів. Або ж вони змушені будуть їхати по третіх смугах і повертати наліво, порушуючи Правила дорожнього руху і наражаючись на небезпеку. Або ж їхати по Андріївському узвозу — пішохідній зоні з сантиметровими перепадами бруківки. У проекті розв'язки не вказані велосмуги.

Інший очікуваний транспортний об'єкт - Подільсько-Воскресенський мостовий перехід - не передбачає руху велосипедистів апріорі. Залишені під тротуари місця дуже вузькі, а рухатися в одному потоці з автомобілями, швидкість яких не обмежена через наявність «злітного майданчика» — шестисмугової дороги в одному напряку — це самогубство. Варіанти об'їзду Подільсько-Воскресенського — Московський міст та міст Метро, про який уже писалося вище. У проекті мосту велосмуги не вказані.

Мерія має правильне бачення, коли каже про «необхідність врахування руху велосипедистів при будівництві, капітальному ремонті та проектуванні вулиць та автодоріг». Але, на жаль, при проектуванні потреби велосипедистів все одно не враховуються.

Розділи: Суспільство

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути