Керівництво столиці підрахувало, що економічно обґрунтований тариф на проїзд у метрополітені в 2013 році складе 3-3,05 гривні за одну поїздку.
Про це в інтерв'ю Українським Новинам повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Анатолій Голубченко.
«Згідно з розрахунками КП Київський метрополітен, здійсненими у відповідності з порядком формування тарифів на послуги міського електричного транспорту, розрахунковий та економічно обґрунтований тариф на 2013 рік становить 3-3,05 гривні. І це той тариф, який дозволить метрополітену працювати», — зазначив чиновник.
Він пояснив, що розрахунковий тариф визначається комунальним підприємством за собівартістю перевезень і використовується як орієнтир при формуванні тарифної політики в міському транспорті.
Голубченко поскаржився на високу бюджетну залежність метрополітену та на відсутність повної компенсації втрат за послуги.
«Пояснюється це тим, що формування видаткової частини бюджету столиці здійснюється в умовах обмеженості фінансових можливостей його дохідної частини, а також необхідність дотримання вимог щодо забезпечення в повному обсязі засобами захищених статей видатків, пов'язаних з виплатою заробітної плати та забезпеченням життєдіяльності бюджетних установ», — зазначив заступник голови Київміськадміністрації.
При цьому Голубченко заявив, що місто буде тримати тарифи на нинішньому рівні доти, поки це буде необхідно мешканцям столиці. Чиновник заявив, що влада хоче, щоб кияни користувалися недорогим громадським транспортом. За його словами, наразі влада столиці вирішила не обговорювати навіть можливість зростання цін проїзду в метро.
Крім того, чиновник повідомив, що Київський метрополітен має намір придбати 10 нових поїздів метро в 2013 році.
Нагадаємо, з 6 вересня 2010 року Київ підвищив вартість проїзду в київському метрополітені з 1,7 гривні до 2 гривень за поїздку. Тоді Київський метрополітен вважав економічно обґрунтованою вартість проїзду 2,42 гривні.
Раніше повідомлялося, що Кабінет Міністрів виділив Києву 220 млн гривень на будівництво метро на Троєщину та Теремки, що становить 2% від необхідного.