chrome firefox opera safari iexplorer

Столична влада хоче замінити маршрутки на громадський транспорт

04 березня 2013 о 09:20

Маршрутники обіцяють відмовитися везти людей, якщо влада буде і далі без будь-яких пояснень забороняти їм працювати. Зараз главк транспорту скасував маршрутки на Лісовому масиві, в планах зробити те ж саме ще в семи спальних мікрорайонах, пише «Сегодня».

Слідом за скасуванням маршруток на Лісовому масиві в КМДА хочуть замінити автобусами маршрутки, які курсують на Виноградар, Нову Дарницю, Святошин, Оболонь, Лук'янівку, Солом'янку та в центр. Основна причина, за словами директора департаменту транспортної інфраструктури Євгенія Водовозова, збільшення комунального автопарку, що дає можливість припинити дублювання маршрутів приватниками.

«Ми плануємо оптимізувати транспортну систему, що дозволить прибрати близько 30% маршруток. Наприклад, зараз на проспекті Перемоги є 119 маршрутів, які створюють постійні затори. Те ж саме відбувається на інших жвавих напрямках», — сказали в департаменті. У відповідь на такі плани влади приватні перевізники готові страйкувати. «В понеділок ми звернемося до президента, голови КМДА, в прокуратуру і Київраду з листом про неправомірні дії департаменту. Якщо реакції не буде, то будемо страйкувати так само, як страйкували минулого тижня водії обласних маршруток», — заявив президент Асоціації перевізників Києва Валерій Липецький. Експерти згодні, що Києву час відмовлятися від маршруток на користь великих автобусів, але спочатку потрібно добитися, щоб легковики не їздили по смузі для громадського транспорту, а сам він курсував кожні 10 хвилин.

«На Заході в автобусах є камери, які фіксують, хто займає смугу для громадського транспорту, і їх відразу ж карає дорожня поліція. Крім того, поки на Троєщині немає метро, позбавляти мешканців  маршруток — просто блюзнірство», — вважає експерт Богдан Аганін. У вихідні кияни обговорювали, що скоро весь наземний громадський транспорт подорожчає мало не вдвічі. Нібито «Київпастранс» запропонував міській владі переглянути тариф в 1,5 грн, який був встановлений ще в кінці 2009 року. Але на киянах це не позначиться.

Як і торік, запевняють в мерії, собівартість прораховують для того, щоб оцінити необхідну суму дотацій з бюджету на транспорт. «Так відбувається щороку — підприємства називають тариф на свої послуги. Зараз в метро діє тариф на проїзд 3,20 грн, а вартість проїзду 2 грн. Решту грошей дає місто.

У цьому році в бюджеті також передбачені кошти на дотацію громадського транспорту. Вартість проїзду в міському транспорті до кінця 2013 року не зміниться», — сказав заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

Джерело: ТСН
Розділи: Суспільство

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути