chrome firefox opera safari iexplorer

Громадськість висловила незадоволення проектом благоустрою на Поштовій площі

23 квітня 2013 о 15:16

«Поштова площа – для всіх людей, а не тільки для покупців!»,- під таким гаслом сьогодні пройшов флешмоб біля виходу з метро „Поштова площа”, організований громадською ініціативою «За доступний громадський простір».

Про це «Рідній країні» повідомили організатори акції.

Велосипедисти, люди з дитячими візками та неповносправні громадяни спробували пройти по пішохідному переходу шириною 6 метрів, який буде єдиною можливістю потрапити на Поштову площу після її реконструкції.

«Підземний перехід проходитиме у торговельному центрі, між кіосками, які, очевидно, виставлять свою рекламу, і ще більше звузять і без того вузький прохід. Ми протестуємо, бо втомилися від того, що пішохідні переходи будують так, що літні люди та люди з обмеженими можливостями не можуть пройти по них, а пішоходам доводиться пхатися у натовпі», — заявив представник коаліції громадських організацій „За доступний громадський простір” Ігор Тищенко.

Запроектовані пандуси для людей з візками вузькі та дуже круті, — кажуть активісти. 18% ухилу – це кут гірськолижної траси, а не зручного для людей пандусу.

«Перехід дуже вузький, а пандуси круті. Три марші крутих сходів на Набережну і в перехід. Так виглядає Поштова площа, на яку „заганяють” велосипедистів – саме „заганяють”, бо іншого законного шляху через Поштову у них немає», — каже координаторка Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

Транспортна розв’язка Поштової площі спроектована таким чином, що велосипедист не зможе безпечно і законно проїхати її: у чотирьох з шести випадків він змушений буде виїжджати на другу-третю смугу і опинятися між швидкісними рядами машин.

«Києву потрібно терміново припинити орієнтуватися на приватні автомобілі при будівництві транспортної інфраструктури. Чим більше доріг буде збудовано – тим більше буде автомобілів – тим більше буде заторів. Міським проектантам треба пошвидше вивчити досвід країн, які уже пройшли через подібний транспортний колапс, і ставити в пріоритет розвитку громадський транспорт, пішохідну та велосипедну інфраструктуру», — пояснила координаторка Всеукраїнського інформаційного центру велотранспорту Ксенія Семенова.

Активісти порахували: за вартість реконструкції Поштової площі можна було збудувати 1160 км веломаршрутів (це увесь Київ був би у велодоріжках) – це як три вело-Амстердами чи два вело-Берліни.

Учасники акції вимагали не робити жодних сходів, бордюрів, інших перешкод на Поштовій площі та під нею, замінивши усі сходи похилими пандусами із кутом нахилу не більше 6 градусів. Ширина підземного пішохідного переходу зробити не менше 10 метрів. Рух велосипедистів через пішохідну зону Поштової має бути дозволений, а напрямки руху позначені спеціальними позначками. На Поштовій обов’язково мають рости дерева, де можна сховатися від сонця.

Згідно з дослідженням Асоціації велосипедистів Києва, на Поштовій площі cходяться чотири найбільш популярні туристичні та рекреаційні пішохідні й велосипедні напрямки: Володимирський узвіз, Сагайдачного, набережна Дніпра, прохід до Пішохідного мосту. Після реконструкції численні потоки пішоходів та велосипедистів будуть сходитися у єдиному підземному пішохідному переході з трьома маршами сходів, шириною 6 метрів, між магазинами та кіосками.

Нагадаємо, з 2012 року триває реконструкція Поштової площі. Розв’язка поєднуватиме Володимирський узвіз, Набережне шосе та Набережно-Хрещатицьку без світлофорів, за допомогою доріг на кількох рівнях та естакад. Під площею планується зробити великий торгівельний центр, а площа буде його дахом. Вулиця Сагайдачного буде пішохідною, згідно з розпорядженням КМДА від 08 квітня 2013.

Ініціатива „За доступний громадський простір” – це коаліція громадських організацій „Асоціація велосипедистів Києва”, „За безпеку пішоходів!”, експертного центру “Всеукраїнський інформаційний центр велотранспорту”, архітекторів, митців, людей з обмеженими фізичними можливостями, молодих батьків, небайдужих громадян.

Розділи: Суспільство

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути