Усі книжкові видання, які присвячені 200-річчю з дня народження Тараса Григоровича Шевченка та виходять у рамках програми «Українська книга» 2013 року, матимуть на авантитулі спеціальний логотип, затверджений Міністерством культури України.
Про це повідомляє Урядовий портал.
Логотип представляє собою стилізований автопортрет молодого Тараса Шевченка, його авторський підпис, а також дату − 200 років.
Кольори логотипу — темно синій, бронзовий (або темно-оранжевий), фон — білий.
Крім книжкових видань, логотип з відзначення 200-річчя від дня народження Т.Г. Шевченка розміщуватиметься на буклетах, каталогах, інформаційних виданнях, програмах та запрошеннях до мистецьких заходів, конференцій, семінарів тощо.
Він використовуватиметься також на афішах, банерах, біг-бордах, лайт-боксах, плакатах, що сповіщатимуть про проведення заходів, присвячених відзначенню ювілею Т.Г. Шевченка, в оформленні інтер’єрів приміщень, де проходитимуть ці заходи. Логотип рекомендовано також використовувати на телебаченні у тематичних програмах, фільмах, анонсах.