Літературно-меморіальний музей-квартира П.Г. Тичини в Києві за інформаційної підтримки науково-популярного журналу «Музейний Простір», Департаменту туризму КМДА та Інформаційної агенції культурних індустрій «ПРО» запрошує музейних працівників на одноденний практикум «Сам собі маркетолог: як діяти музею сьогодні, щоб бути актуальним завтра», який відбудеться на базі музею 25 листопада 2013 р. з 9.30 до 17.00.
В умовах життя у глобалізованому світі музеї стоять перед необхідністю працювати з аудиторією зі зміненими цінностями та пріоритетами, вміти долати кризу і залишатися сучасними та цікавими, перетворившись в центри дозвілля та життя місцевої громади.
Протягом останніх років музейний простір України є насиченим цікавими лекційними проектами від різноманітних громадських організацій та благодійний фондів, теоретичними розробками у фахових виданнях та онлайн-проектах України та зарубіжжя, завдяки чому кожен з нас має достатньо теоретичних знань. Проте теорія і практика – це абсолютно різні речі. Нам інколи не вистачає практичних навичок, сміливості, креативності і вміння ризикувати, часто наші спроби втілити теорію в практику життя наштовхуються на супротив і не отримують підтримки.
Саме тому, щоб допомогти собі та колегам подолати цю межу власної невпевненості, розвинути фантазію в роботі, поділитися досвідом і показати приклади адаптації вже існуючого досвіду, приклади залучення аудиторії і оновлення роботи в наших закладах ми вирішили організувати практикум як одну з найдієвіших форм пожвавлення роботи кожному з нас в своєму музейному середовищі.
За своєю структурою запропонований практикум буде складатися з фахової розповіді на тему «Практика і досвід залучення коштів для реалізації музейних проектів» директора Дніпропетровського національного історичного музею імені Д.І. Яворницького, тренера з музейного менеджменту міжнародної програми «МАТРА – Музеї України» – Надії Капустіної. Опісля — робота продовжиться у практичному форматі навчання тому, як професійно зацікавити громадськість своєю діяльністю та використовувати потенціал ЗМІ на свою користь.
Третя частина пройде в практичних мікрогрупах, що працюватимуть над проблемою: як сміливо створити незвичний та актуальний музейний продукт, не загубивши ідентичність музею. Проведуть її досвідчені музейники-тренери, які допоможуть кожному не лише створити свій музейний продукт, а й використати при цьому здобутки колег із залучення коштів та промоції створеного продукту. З нами будуть працювати ті, хто має суттєві власні досягнення і готовий ними поділитися на користь спільної справи.
Акредитація триває до повного набору слухачів-учасників (до 20 чоловік). Кінцевий термін подання заявок — 17.00, 20 листопада 2013 р.