В Україні закриваються видання групи Sanoma Media — Esquire Україна, National Geographic, Harper's Bazaar, Домашнє вогнище і Men's Health.
Як стало відомо НВ, рішення про закриття української групи видань викликано важким становищем ринку друкованої преси в Україні.
Офіційне оголошення про закриття послідує в понеділок, 17 листопада.
Довгий час Sanoma безуспішно намагалася продати свій журнальний бізнес в Україні й Росії зацікавленим покупцям із США.
З групи підконтрольних Sanoma видань збережеться тільки Cosmopolitan Україна, яка перейде під управління видавничого дому Херст Шкулев України, що випускає журнали Elle і Maxim.
Навесні цього року з'явилися перші повідомлення про проблеми видавництва. Sanoma Ukraine прийняла рішення припинити випуск двох друкованих видань — Sensa і Сasaviva. Основна причина закриття видань — складна економічна ситуація в країні і сильне падіння ринку друкованої преси.
У 2013 році материнська компанія Sanoma Oyj вирішила провести стратегічну переоцінку своїх підрозділів в Центральній і Східній Європі, а також у Бельгії.
Глава холдингу Харрі-Пекка Кауконен пояснив, що компанія має намір зосередитися на ринках Нідерландів та Фінляндії, а також освітньому ринку, доходи від якого ростуть.
У грудні 2012 року словенське підрозділ групи продали його менеджерам, в серпні 2013 болгарську «дочку» викупили партнери Sanoma Димитр і Красимир Друмеви, а румунський підрозділ холдингу купила німецька Hubert Burda Media, в 2014 році Pijper Media продали ряд нідерландських журналів.