chrome firefox opera safari iexplorer

Обсяг реклами у кінотеатрах збільшиться на 20%, — експерт

10 лютого 2011 о 10:58

У 2011 році рекламодавці розмістять в українських кінотеатрах на 20% більше реклами, прогнозує генеральний директор «Кіномедіа Адвертайзінг» Олесь Маляревич.

Як розповів рекламник виданню «МедіаБізнес», зростання відбувається за рахунок збільшення кількості рекламодавців і появи нових кінотеатрів. А в гривневому еквіваленті ринок цілком відновився і повернувся до докризових обсягів ще у 2010 році. 

Найактивнішими рекламодавцями за підсумками 2010 року стали телеком і зв'язок, плюс автомобільна галузь: МТС, Nokia і Укравто. 

Середній бюджет рекламної кампанії, яка йде протягом місяця в кінотеатрах міст-мільйонників України, зараз становить 300 тис грн. 

Маляревич також наголосив, що після появи в кінотеатрах 3D реклами рекламуватися в кінотеатральних мережах стали і ті, хто раніше цього не робив у кіно, — Peugeot, Philips, Конті, Sаmsung і Yandex. Як повідомив експерт, бюджет компанії, з якою зайшов Yandex, склав 700 тис грн. 

Нагадаємо, за даними ВРК, у 2010 році обсяг реклами в кінотеатрах України склав 40 млн грн.

23 грудня

Інші дати
Народився Степан Тимошенко
(1878, с.Шпотівка, Сумська область – 1972) – український вчений у галузі механіки. Автор фундаментальних праць з теорії опору матеріалів, теорії пружності та коливань. Один із організаторів і перших академіків Української академії наук. Основоположник школи прикладної механіки в США.
Розгорнути