У 2011 році рекламодавці розмістять в українських кінотеатрах на 20% більше реклами, прогнозує генеральний директор «Кіномедіа Адвертайзінг» Олесь Маляревич.
Як розповів рекламник виданню «МедіаБізнес», зростання відбувається за рахунок збільшення кількості рекламодавців і появи нових кінотеатрів. А в гривневому еквіваленті ринок цілком відновився і повернувся до докризових обсягів ще у 2010 році.
Найактивнішими рекламодавцями за підсумками 2010 року стали телеком і зв'язок, плюс автомобільна галузь: МТС, Nokia і Укравто.
Середній бюджет рекламної кампанії, яка йде протягом місяця в кінотеатрах міст-мільйонників України, зараз становить 300 тис грн.
Маляревич також наголосив, що після появи в кінотеатрах 3D реклами рекламуватися в кінотеатральних мережах стали і ті, хто раніше цього не робив у кіно, — Peugeot, Philips, Конті, Sаmsung і Yandex. Як повідомив експерт, бюджет компанії, з якою зайшов Yandex, склав 700 тис грн.
Нагадаємо, за даними ВРК, у 2010 році обсяг реклами в кінотеатрах України склав 40 млн грн.