У ході ліквідації трамвайної лінії по Набережному шосе була знищена пересувна електропідстанція, зроблена з трамвайного вагона «пульман» 1909 року випуску.
Про це пише автор ЖЖ «Интерсный Киев».
Це ті самі 4-вісні вагони «пульман», завдяки яким київський трамвай вважався найбільш передовим у Російській імперії й у ранньому Союзі.
Вони були дорогими і важкими, у той же час при своїй високій місткості могли долати круті підйоми і вписуватися в найкрутіші повороти.
Усього в Київ потрапило 74 таких вагони. Виготовлені були на MAN, електроустаткування стояло бельгійське.
Наприкінці 30-х років 23 з них роздали в інші міста УРСР, інші пережили війну в Києві.
Після війни, починаючи з 1954 року, 15, знову таки, передали в інші міста, 30 цілком переробили в нові моделі, залишивши тільки раму, і ту переваривши, 14 пройшли капремонт кузова і до 1962 року були передані в інші міста, де трудилися до початку 70-х рр.
Таким чином, «пульмани» прослужили місту 55 років — більше, ніж будь-яка інша модель в історії київського трамваю.
З того часу зберігся тільки 1 борт, який у 1952 році був перероблений у пересувну тягову підстанцію. Через деякий час він був установлений біля станції метро «Дніпро», де «тимчасово» простояв більше півстоліття.
Тепер його немає. У музеях Європи автор таких не зустрічав.