За даними регулярного дослідження ринку телекомунікаційних послуг GfK Ukraine, у минулому році спостерігалося збільшення середніх витрат українців на послуги мобільного зв'язку. Фахівці відзначили, що в кінці 2009 року українці витрачали на мобільний зв'язок у середньому 43 грн на місяць, але протягом 2010 року середні витрати збільшилися до 45 грн.
«Частка тих, хто витрачає на мобільний зв'язок менше 30 грн на місяць, зменшилася з 16% до 11%, на противагу тому, що з 18% до 24% зросла група тих, хто витрачає на мобільний зв'язок більше 50 грн на місяць. Втім, більше половини українців (51%) витрачають на мобільний зв'язок у межах 30-35 грн щомісяця», — йдеться в повідомленні.
При цьому в GfK Ukraine відзначають, що одним з ключових драйверів зростання ринку мобільного зв'язку став мобільний Інтернет. Так, в останньому кварталі 2009 року лише 2% українців старше 16 років користувалися Інтернетом через мережу мобільного зв'язку.
Експерти говорять, що протягом 2010 року кількість таких користувачів зросла майже на 75% і досягла в четвертому кварталі 2010 року 3,5% серед всіх українців, старших 16 років. Більше користування мобільним Інтернетом характерне для молоді віком 16-19 років, серед яких 14% користується цим типом доступу, і жителів сіл, для яких цей показник досяг 10%.
Незважаючи на високу маркетингову активність операторів мобільного зв'язку і зміну стратегій операторів, за даними опитувань, структура ринку залишається майже без змін.
«Як і раніше, лідером ринку є Київстар, чия частка разом з Beeline склала в четвертому кварталі 52%. Послугами мобільного зв'язку компанії МТС користується 42% від усіх користувачів мобільного зв'язку, третє місце за часткою ринку належить life:), якого обрали 15% абонентів мереж мобільного зв'язку в Україні», — резюмують в GfK Ukraine.