Максимальна площа наземних рекламних засобів у центрі Києва не перевищуватиме 8 м2.
Про це повідомили у прес-службі Київської адміністрації.
Крім того, згідно з меморандумом, підписаним між столичною владою та операторами зовнішньої реклами столиці 5 квітня, загальна кількість наземної реклами не повинна перевищувати кількості, встановленої відповідно до Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті та проектів комплексного благоустрою.
Так, наразі, Головне управління з питань реклами має провести консультації з розповсюджувачами зовнішньої реклами, рекламні засоби яких підпадають під дію цього розпорядження, щодо зменшення їхньої кількості та площі.
Також профільне управління має надати пропозиції розповсюджувачам зовнішньої реклами про переміщення з центральної частини Києва засобів, які перевищують встановлену розпорядженням кількість.
Протягом місяця ГУ містобудування та архітектури спільно з ГУ з питань реклами мають розробити та внести на затвердження типовий класифікатор рекламних засобів.
Графік приведення рекламних засобів у відповідність до вимог розпорядження розбили на три етапи: перший — до 31 серпня цього року (Європейська площа, Льва Толстого, Майдан Незалежності, Бессарабка, Хрещатик тощо), другий — до 30 листопада цього року (площі І. Франка, Контрактова, Поштова, Слави, Спортивна, Арсенальна, Вокзальна, Перемоги та прилеглі до них вулиці) та третій — до 31 березня 2012.