З 30 вересня до 15 лютого наступного року в Києві триватиме конкурс на кращий туристичний слоган і туристичний логотип міста. Про це УНН повідомили у прес-службі КМДА.
Їх буде використано в рекламних, комунікаційних та інших заходах для формування позитивного іміджу української столиці за кордоном, збільшення її привабливості на міжнародній туристичній арені. Відповідне розпорядження підписав голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.
Логотип передбачатиме графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення, а слоган – ключову ідею. Кінцевий термін подання конкурсних робіт – 20 жовтня 2011 року (за поштовими штемпелями).
Заступник голови КМДА Олександр Пузанов зазначив: «Київська влада чекає на яскраві креативні ідеї та сучасні дизайнерські рішення, що дозволять якнайліпше передати красу та індивідуальність української столиці».
«Творче змагання відбуватиметься у три етапи. Перший – передбачає відбір професійним журі 10-ти робіт фіналістів, їхні імена назвуть не пізніше 15 листопада. На другому етапі кияни самі оцінюватимуть відібрані роботи. На третьому ж етапі їх оцінюватимуть іноземці. Способи підрахунку голосів можуть включати соціологічні опитування, СМС-голосування, інтернет-голосування тощо», – сказав О.Пузанов.
Переможцем стане той, хто набере найбільше балів за підсумками другого і третього етапів. Його очікуватиме грошова премія розміром 50 тисяч гривень.