Новий знак, як можливий бренд області, можна використовувати для рекламування Закарпаття за його межами.
Про це на прес-конференції в Ужгородському прес-клубі розповів Павло Чучка, голова комісії по міжнародних зв’язках і туризму Ужгородської міської ради.
Знак представляє собою стилізоване зображення едельвейсу – найбільш знаної квітки, що асоціюється саме із Закарпаттям. На зображенні у квітки п’ять пелюсток, розфарбованих у кольори добрих сусідів: Угорщини, Словаччини, Польщі, Румунії та України. В центрі розміщено герб Закарпаття, а оточують композицію зірочки, які символізують Європейський Союз.
Павло Чучка розповів, що область уже давно потребує впізнаваного символу, і час від часу роблять спроби створити такий знак, однак жоден, на жаль, не став популярним. Згадуючи про історію створення цього зображення Павло Чучка відзначив, що головна ідея належала невідомому автору, який схематично зобразив подібний малюнок на фестивалі «Пора Було фест». Цей малюнок побачив секретар Ужгородської міської ради Віктор Щадей. До створення також долучився Іван Небесник, який і втілив задум у графіці.
Федір Шандор, завідувач кафедри туризму УжНУ відзначив, що цей знак можна використовувати не лише як бренд нашої області, а й як своєрідний знак якості. Зокрема позначати ним заклади, які пропонують гостям справді автентичний закарпатський продукт. Адже не секрет, що прагнучи побачити щось колоритне і цікаве, туристи часто почуваються трохи ошуканими, адже велика кількість ресторанів, кафе, готелів та інших закладів пропонують лише стандартні речі, які можна знайти в будь-якому куточку світу.
Вже виготовлено два види значків, які можуть стати хорошим сувеніром для туристів. Також віддруковано календар на 2012 рік, де також використано нову символіку.