Аеропорти «Львів», «Бориспіль» та «Запоріжжя» готують до концесії.
Джерела, які побажали залишитись анонімними, надали бюро журналістських розслідувань «Об’єкт 2012. Уся правда про Євро» копії документів, що підтверджують намір влади передати аеропорти у концесію, повідомляє ZIK.
Кабінет Міністрів України підготував проект постанови, якою хоче включити згадані летовища у перелік держпідприємств, що підлягають здачі в концесію (тобто надання в оренду приватним особам чи компаніям терміном до 49 років).
Щоправда, наразі свого погодження ще не дали у Міністерстві фінансів України. Там пояснили, що на сьогодні немає економічної доцільності віддавати аеропорти у концесію. Адже летовища приносять чималий прибуток державі.
«Аеропорти «Бориспіль» та «Львів» є прибутковими підприємствами (обсяг чистого прибутку підприємств за 2010 рік становив відповідно 418,5 млн грн та 10 млн грн)», — про це йдеться у листі № 33351 від 30.12.2011 р. першого заступника Міністра фінансів України А. Мярковського до Міністерства інфраструктури України.
Утім, такі обставини навряд чи зможуть зупинити концесію. Міністерство інфраструктури України, очільником котрого є віце-прем’єр-міністр України Борис Колесніков, окремим дорученням № 41/16/11-12 від 17.01.2012 р., звернулось до керівництва Львівського аеропорту з вимогою підготувати техніко-економічні розрахунки доцільності передачі летовища у концесію.
Генеральний директор ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» Роман Гонтарєв у офіційному листі відповів, що немає нічого проти передачі майнового комплексу летовища у концесію, однак наразі немає потрібної інформації для підготування відповідних розрахунків.
ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» та Міністерство інфраструктури України на офіційні запити журналістів програми «Об’єкт 2012» спростувати чи підтвердити такий намір влади не відповіли.