У Київському музеї російського мистецтва спочатку цензурували, а пізніше повністю демонтували інсталяцію російських художників Лусіне Джанян і Олексія Кнедляковського, створену за мотивами мітингів проти інавгурації Володимира Путіна. Таке рішення прийняв директор музею Юрій Вакуленко.
Як написала у своєму блозі художниця Лусіне Джанян, після того, як інсталяцію було змонтовано, художники залишили залу, і через дві години, прямо перед початком прес-конференції, виявили, що частину чоловічків з антипутінськими плакатами вилучено. При цьому всі плакати, за її словами, — це народна творчість.
«Було вилучено 16 об'єктів, ключових розтяжок і просто одиночних плакатів. Це було зроблено без нашого відома, нас навіть не поставили перед фактом. Зробили це непомітно, з розрахунком, що ми не помітимо відсутності 16 елементів з 500 інших», — написала Джанян. За її словами, Юрій Вакуленко, директор Російського музею в Києві, взяв на себе весь удар і особисто, у приватній бесіді, вибачився перед художницею.
«Він визнав, що він — цензура. Він навіть сказав, щоб я „не ображалася“. Чесне слово, як з дитиною. Але найжахливіше, він сказав, що як представник музею більше не допустить подібного, і надалі він буде проводити цензурний етап до запрошення певного художника в проект. Щоб не провокувати подібного, що сталося», — заявила Джанян.
Виставка «Апокаліпсис і відродження», створена зусиллями 43 художників з Росії та України, відкрилася в Київському музеї російського мистецтва 15 травня. Її ідея належить Олегу Кулику, кураторами виступили Костянтин Дорошенко (Україна) та Анастасія Шавлохова (Росія). Серед робіт була 22-метрова інсталяція Лусіне Джанян і Олексія Кнедляковського — намальована Москва, Садове кільце і 500 мітингувальників.