chrome firefox opera safari iexplorer

Залізницю полагодять до кінця місяця

10 травня 2012 о 14:20

Державна адміністрація залізничного транспорту України завершує підготовку залізничного полотна до впровадження прискореного руху пасажирських поїздів між містами, що будуть приймати Євро-2012 Львів – Київ – Харків – Донецьк. Залишилося виконати менше 5% робіт, які будуть закінчені до 25 травня 2012 року. Про це сказав начальник Головного управління колійного господарства Укрзалізниці Євген Юрковський, повідомили УНН в прес-службі «Укрзалізниці».

У рамках підготовки швидкісного пасажирського коридору Львів – Київ – Харків – Донецьк, основні роботи були розгорнуті на напрямку між Львовом, Києвом та Донецьком, експлуатаційна довжина якого складає 1307 км, а розгорнута (враховуючи станції, другі колії та інше) – 2227 км. У 2010 році був проведений аналіз даного напрямку, на основі якого складені плани, графік та виділені ресурси для робіт на 2011 – 2012 роки.

«У минулому році були виконані основні найскладніші роботи. Зокрема, здійснена модернізація 390 км колій, які були вже непридатними. На таких ділянках повністю знімалась рейко-шпальна решітка та укладалися нові матеріали за новими технологіями. Наприклад, щебінь практично не вигортається на бік – близько 70% його укладається в колію. Також проведений великий обсяг  робіт із капітального ремонту колії – це коли укладаються в колію матеріали, котрі пройшли відповідний ремонт. Також проведені роботи із середнього ремонту колії, комплексно-оздоровчого ремонту, заміни стрілочних переводів, виправлення стрілочних переводів, заміни рейок новими», – розповів Євген Юрковський. Він підкреслив, що при виконанні реконструкції напрямку прискореного руху також були впроваджені нові технології, конструкції та матеріали верхньої будови колії. Зокрема, укладено 465 комплектів на 49 станціях безстикових стрілочних переводів проекту Дн345, які дають змогу підвищити швидкість руху поїздів по станції до 140 км/год. Облаштовані безстикові колії довжиною в перегін для створення так званої «оксамитової колії»  – 1,7 тис. км. Загальна вартість виконаних робіт склала 3,07 млрд грн.

Для зменшення динамічної дії рухомого складу на залізничну колію і забезпечення комфортабельності їзди пасажирів в кривих ділянках, а їх на напрямку Львів – Київ – Донецьк – 585,5 км, що складає 26,3% від розгорнутої довжини, були проведені проектними організаціями перерахунки параметрів кривих ділянок відповідно до проектних швидкостей руху. Так на 319 кривих ділянках здійснено перевлаштування. За максимально допустимими нормами була підвищена зовнішня рейка і таким чином забезпечена безпека при різких поворотах поїздів на великій швидкості. Також для ліквідації бар’єрних місць з реалізації швидкості руху були виконані роботи з перевлаштування земельного полотна на 4 кривих ділянках. «З метою збільшення швидкості руху поїздів з 45 км/год до 100 км/год на перегоні Пост 6 км – Кривий Торець в межах мосту 11 км, на підходах до якого були розташовані з обох боків дві криві ділянки радіусом 410 м та 2130 м, було прийнято рішення про побудову нового мосту зі зміщенням на 50 м. У результаті виконаних робіт ліквідовані криві ділянки, які були бар’єрним місцем для реалізації швидкості руху поїздів», –  зазначив начальник колійного господарства Укрзалізниці. Він повідомив, що на 85 км перегоні Красноград – Балки для збільшення швидкості руху поїздів з 100 км/год до 160 км/год було виконано перевлаштування земляного полотна з відсипкою насипу на 70 см, в результаті чого було збільшено швидкість руху та ліквідовано підтоплення насипу.

Роботи, які були виконані колійним господарством Укрзалізниці, дали змогу курсувати новому рухомому складу на 779 км колії  зі швидкістю до 160км/год, на 385 км  колії – до 140км/год та на 428 км – до 120 км/год.

Розділи: Суспільство

23 грудня

Інші дати
Народився Степан Тимошенко
(1878, с.Шпотівка, Сумська область – 1972) – український вчений у галузі механіки. Автор фундаментальних праць з теорії опору матеріалів, теорії пружності та коливань. Один із організаторів і перших академіків Української академії наук. Основоположник школи прикладної механіки в США.
Розгорнути