Сьогодні, 11 червня, президент мультимедійної компанії UMH Group Борис Ложкін оголосив про підписання ліцензійної угоди між UMH Group і видавничим домом Conde Nast International.
Як повідомили Корреспондент.biz в UMH Group, за цією угодою, Vogue стане першим виданням Condé Nast, яке вийде на українському ринку в друкованому та електронному вигляді протягом наступних 12 місяців.
«Партнерство з Condé Nast International — велика честь і відповідальність для нас. Наша спільна робота дозволить вивести вітчизняну медіагалузь на якісно новий рівень, а запуск легендарного бренду Vogue в Україні стане знаковим явищем для всього luxury-ринку», — заявив Ложкін.
Варто зазначити, що український Vogue стане двадцятим міжнародним виданням знаменитого журналу, що випускається в США, Великобританії, Франції, Італії, Німеччини, Іспанії, Росії, Японії, Китаї, Тайвані, Мексиці та країнах Латинської Америки, Кореї, Бразилії, Греції, Австралії, Португалії , Індії, Туреччини та Нідерландах.
«Україна готова до Vogue. Ринок luxury перебувавє на підйомі, і досвід Vogue найкращим чином допоможе задовольнити зростання інтересу читачів до цієї сфери», — вважає Джонатан Ньюхаус, голова Ради директорів і виконавчий директор Condé Nast International.
Зі свого боку президент нових ринків Condé Nast International Керол Корнюо зазначив, що UMH Group — медіакомпанія з великим різнобічним досвідом, яка поділяє наше прагнення до безкомпромісної якості і найвищих стандартів.
***
Conde Nast — підрозділ американської компанії Advance Publications, працює на 25 ринках, видає 137 журналів, понад 100 сайтів і 170 додатків для планшетів і смартфонів для таких легендарних брендів, як Vogue, GQ, Glamour, Wired, Condé Nast Traveller і Vanity Fair.
Серед останніх світових запусків — Vogue в Нідерландах, Glamour в Бразилії, Condé Nast Traveller в Росії і AD в Китаї та Індії.