Будівництво 4-ої гілки столичного метро на Троєщину може призвести до зростання цін на проїзд, розповів ТСН голова комісії Київради з транспорту Дмитро Олійник.
За його словами, один із банків-інвесторів буде зацікавлений у поверненні вкладених у будівництво грошей. А зробити це, на думку чиновника, можна двома шляхами: або підняти вартість жетонів, або взяти гроші з міського чи державного бюджету.
Варто зазначити, що столична підземка залишається найдешевшою в Україні. У Харкові та Дніпропетровську поїздка коштує дві з половиною, а не дві гривні, як у Києві. Нагадаємо, будувати метро на Троєщину мають почати вже у вересні.
Першу станцію обіцяють відкрити наступного року. У проекті — 12 станцій. Приблизна вартість будівництва — понад 11 мільярдів гривень.