«Якщо брати до уваги компонент ціна і якість, то звичайно, для всіх українських міст, які мають метрополітен або намагаються його побудувати, відкрите метро набагато економічніше, простіше й ефективніше в управлінні», — сказав Колесніков, якого цитує Інтерфакс-Україна.
Віце-прем'єр поінформував, що на сьогоднішній день відкрите метро вже проектується в Донецьку, вивчається можливість проведення такого метро в районах Києва, Харкова і Дніпропетровська, де немає історичних будівель. Крім того, за словами Колеснікова, такий зручний і швидкий вид транспорту необхідний і іншим містам, наприклад, Львову в контексті підготовки до Олімпіади, а також Одесі через складну геологію місцевості.
«Немає сенсу вести метро під землю, адже в 2,5 рази дешевше вести відкритим способом. По суті справи за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного. Тобто, будь-який мільйонник сьогодні може використовувати цей досвід», — пояснив міністр інфраструктури.
За словами Колеснікова, українську сторону при вивченні цього питання найбільше цікавить функціонування наземного метро в умовах снігопаду, які характерні регіону. «Щодо захисту від снігу ми отримали попереднє розуміння, сьогодні дуже важливо врахувати всі зауваження американських фахівців. Послуги американських консалтингових компаній в плані захисту від снігу будуть для нас дуже корисні», — підкреслив він.
Також віце-прем'єр висловив важливість використання при будівництві метрополітену продукції українських виробників. «Дійсно ми можемо використовувати продукцію чорної металургії та українського машинобудування для створення відкритого метрополітену. Тут буде використано максимальну кількість вітчизняних матеріалів», — запевнив Колесніков.
Також він висловив сподівання, що провідні компанії розгорнуть виробництво рухомого складу в Україні, що дасть можливість закуповувати вагони безпосередньо в країні.