Вперше в історії існування Українське державне підприємство поштового зв'язку «Укрпошта» заявляє про себе за допомогою телевізійної рекламної кампанії.
З 26 листопада 2012 р. в ефірі провідних телеканалів країни демонструється ролик «Реальна віртуальність. Світ послуг», виконаний у стилі Hі-tech, повідомляє сайт Укрпошти.
Реклама розкриває глядачеві різноманіття сучасних послуг, що надаються Укрпоштою в усіх куточках України. А з 5 грудня емоційний передноворічний ролик акцентує увагу глядачів на послузі «Кур'єрська доставка».
Рекламна кампанія реалізується в рамках Стратегії розвитку Укрпошти до 2017 року і покликана продемонструвати українцям розвиток підприємства та різноманітність нових, сучасних, актуальних для різних аудиторій послуг.
Головна ідея ролика «Реальна віртуальність. Світ послуг» полягає в тому, що Укрпошта настільки ж сучасна і багатофункціональна, як і IT-сервіси, але при цьому – реальна, зручна для будь-якої аудиторії і доступна навіть у найвіддаленіших населених пунктах України.
Передноворічна реклама, присвячена кур'єрській доставці від Укрпошти, по-новому трактує традиційний образ Діда Мороза.
«У західного Санти – ціла армія помічників-ельфів, а Дід Мороз досі міг розраховувати тільки на внучку, – розповідає Оксана Плотнікова. – Ми вирішили йому допомогти. У рекламі Дід Мороз постає в образі головнокомандувача цілої армії кур'єрів Укрпошти. Новорічні подарунки, які посилають дітям бабусі й дідусі, тітки та дядьки, будуть доставлені вчасно!»