Через збільшення кількості опадів і вітру в Україні призупинено ямковий ремонт автомобільних доріг , а ремонтні бригади будуть направлені на очищення дорожнього полотна. Про це сьогодні на брифінгу повідомив міністр інфраструктури Володимир Козак.
"Ямковий ремонт на дорогах здійснюють близько 330 бригад і близько 30 асфальтобетонних заводів. «Але, на жаль, зміни погодних умов призвели до того, що вони були змушені тимчасово призупинити свою роботу, а бригади вирушити на очищення доріг», — повідомив міністр.
Він зазначив, що роботи припиняються через вітер до 25 м/с і опади, які очікуються найближчим часом. «Однак ті завдання, які поставив перед нами сьогодні прем'єр-міністр, ми будемо виконувати для того, щоб забезпечити нормальний, якісний проїзд нашими дорогами», — сказав Козак.
Нагадаємо, за прогнозами синоптиків, у найближчі дні в більшості регіонів України очікуються опади у вигляді дощу і дощу з мокрим снігом. Місцями пориви вітру будуть досягати 15-20 м/с.
13 березня прем'єр-міністр України Микола Азаров заявив, що на модернізацію українських доріг необхідно 500 млрд. грн. «Для масштабної модернізації автодоріг необхідно щонайменше 500 мільярдів гривень. Це — більше річного бюджету України. Тому нам необхідно створити нову модель фінансування, яка дозволить вкладати у будівництво і ремонт автомагістралей принаймні по 50 мільярдів гривень щорічно протягом 10 років», — сказав глава уряду.
Через катастрофічний стан дорожнього покриття Укравтодор потрапив під шквал критики. Шляховиків звинувачували у розтраті коштів і недбалості. Автовласники влаштовували акції протесту під Кабміном і Міністерством інфраструктури з приводу стану доріг. У Facebook з'явилася група «Я ненавиджу Автодор».
У самому відомстві пояснили, що дороги вбила погода. За даними Укравтодору, минулої зими ями утворилися на 178 тис. 160 кв. м основних доріг загального користування державного значення, що в два рази перевищує значення для середньостатистичної зими. На сьогодні в Укравтодорі заявляють, що відремонтували 98% проблемних ділянок доріг.